غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

کدام امید!

زیبایی ام
چرک کردهِ!
درد، دریچه ی دلم را
دریدهِ. . .
درمان، امانم نمی دهد!
زبانم از بیان بریدهِ
امید، به جانم نمی دمد!

خاک
با دست های خسته از
خاکسترم، کنار نمی آید!

.
.
.

من،
دردناکترین " نماد " تاریخم!

* * * * *
- پژواره -

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

نظرات 5 + ارسال نظر
س.آ پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:17 http://sayehaftab.ir

بی نشان سوار بر زرین ارابه خورشید میروم
بی صدا از کوچه یادها میگذرم
با خود چه میبرم
همه درد انسانم
بی نشان و بی صدا
تا مبادا اشک بدرقه راهم شود
درد من بی کسی نبود
درد من از فریاد در گلو مانده نبود
چراکه مرا با درد سرشته اند
مرا تا سرچشمه های سکوت غسل داده اند
من از آه در سینه پنهانت بدرد نشسته ام
من از فریاد سوخته در حسرت تو سوخته ام
بر خاکم گلی سبز سخنم نیست
تنها خورشیدگان راز بودنم خوانند
حتی اگر هزار سال بطول انجامد.

س.آ پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 http://sayehaftab.ir

بی نشان سوار بر زرین ارابه خورشید میروم
بی صدا از کوچه یادها میگذرم
با خود چه میبرم
همه درد انسانم
بی نشان و بی صدا
تا مبادا اشک بدرقه راهم شود
درد من زبی کسی نبود
درد من از فریاد در گلو مانده نبود
چراکه مرا با درد سرشته اند
مرا تا سرچشمه های سکوت غسل داده اند
من از آه در سینه پنهانت بدرد نشسته ام
من از فریاد سوخته در حسرت تو سوخته ام
بر خاکم گلی سبز سخنم نیست
تنها خورشیدگان راز بودنم خوانند
حتی اگر هزار سال بطول انجامد.

احسان آهنی جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 19:50 http://sabzandishan2266.blogfa.com/

سلام بزرگوار


جواب و نطرهایتان را در مورد افکار و خط خطی هایم در ذیل نوشته های این بلاگ در انتظارم

آماده مباحثه و همدردی هستم استاد
با احترم

هانیه مژده چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:56

نمیدانم چه بگویم...شما خیلـــــی شاعرید

رزمی نژاد سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:38 http://razminejad.ir

سلام استاد
سعادتی بود که بطور اتفاقی وارد دشت شقایق باغ کلبه زیبای شما شدم .واز خواندن سروده های بسیار زیبایتان لذت بردم و در کلاس درستان آموختم.. همیشه تندرست و شاد باشید.. یا علی مولا.. منتظر قدوم سبز تان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد