غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

آخرین غروب

آفتاب اگر عاشق شقایق نبود
آخرین غروب را
با دختران ایل جشن می گرفت. . .

* * * * *

من از لحظه ها

دلگیرم!

* * * * *

- پژواره -

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^


نظرات 3 + ارسال نظر
بارانــه سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:29 http://tarannomebahar.persianblog.ir/

من از لحظه ها

دلگیرم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:46

نمی خواهم برنجانم تو را

اما ...

کمی دلگیرم

از تو ، از خودم

از هر که اینجا هست



دلم می خواست

فقط یکبار ،به یادت بود

که من تنها همین امروز

ترا اینگونه می خواهم

نگاهت را مگیر از من

که من

امروز بیمار تواَم ،هر دَم



بیا و لحظه ای

تنها دَمی

تنهایی ات ازمن ..........قسمتی از شعر قدیمی ام ( تحمل )....تقدیم به شما

ماه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:23 http://www.ravysarab.persianblog.ir

سلام عمو... اینو خوب فهمیدم. راستش صادقانه بخوام بگم بعضی از اشعار یا کوبه هاتون رو باید چندین بار بخونم تا بتونم ارتباط برقرار کنم یا بفهمم.... مثلا اون دوتا شعر بعدی رو زیاد متوجه نشدم... نمی دونم... احتمالا نباید فهمید.باید فقط حس کرد.
البته که نوع کلامتان و سبک نوشتاریتون تفاوت داره و میشه اینو به خوبی دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد