غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

تب !

جویبارِ باغِ مرا
خشکاندند
 تا از خونِ دلم
ماهی بگیرند
از اشک خدا
  کره!

* * * * *
عمری ست
زیبایی تدریس می کنم
زشتی هایی کِه تنها
 من
می بینم و تنهایی ام!

* * * * *
پ.ن:
دست روی سرم
نگذارید
 که دلم
بوی حلوا می دهد!

* * * * *
- پژواره -

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

نظرات 1 + ارسال نظر
نگاه نو سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:01 http://helent2000.blogfa.com/

درود بزرگوار استادم
به نکاتی ظریف اشاره کردید...
درودها....

دعاگوی سلامتی و دلشادی شما بزرگوار هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد