غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

مهر (برای سارا)

خواهم آمد
سایه ها را هِرَس...

حقیقت را استحاله!...


پشتِ پِلکهای ارغوانی
خواهم ایستاد!
از تار و پودِ رنگین کمان
سبدی خواهم بافت
پُر از یاسِ سفید!

بر گُسَل ها
باغی خواهم ساخت!
در آن

بذرِ زیتون خواهم کاشت

- دوست خواهم داشت -
- دوست خواهم داشت -

* * * * *

پژواره

3/12/89

نظرات 1 + ارسال نظر
اتراب دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 http://shmimsher.blogfa.com

سلام استاد
مرهون مراحمتان هستم.
و..مسئولینی که تقویمی یاد می کنند از مردان غیرت بلد و همت مدار.
البته مشتاق بودم به وبلاگتان سر بزنم ولی چند بار تلاش کردم موفق نشدم تا امروز...از شما بوی مردان غیرت به مشام جانم می رسد شمیمی که این روزها کمتر...
خبری تاسف بار دیروز شنیدم عزیزی از هواداران سایت و شعرای مبتدی که کار ویرایش اشعارش را انجام می دادم در اصفهان دار فانی را وداع گفت.دانشجوی حقوق،حافظ قرآن با طفلی شیرخواره،جگرم کباب شد وقت خواهرش دیشب از باب درد دل گفت هیچ سینه ای را قبول نمی کند و...
جان کلام که این شیر زن غیرتمند(خانم معصومه سادات طباطبایی-33ساله)در وصیت نامه اش نوشته مرا در بهست زهرا دفن کنید تا نزدیک امام باشم تا او شفاعتم کند عذاب قبرم کم شود،دلم میسوزد و اشکم در می آید انسانی این چنین ولایی،به زعم من او اسوه غیرت دینی است.
مرگ بر من که مرگ در من مرد
گرچه ترکش به دست و پایم خورد
ببخشید چون از جنس خودم بودید و من باب درد دل.انشالله در فرصتی در خصوص ای بانوی متقی و ولایی با اجازه شما در سایت خواهم نوشت.
ضمنا اشعار آیینی و دفاع مقدس همانگونه که اشاره نمودید دارم و برخی را در سایت قلمی نموده و مترصد فرصتم ولی به روی چشم.یاعلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد