غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

مرگ خاموش!

پشتِ پلک ها
خسته
های های می گریَم
و گوش هایم را

برای یک

- بابا تو دیگر کِِه هستی -

تیز!

گویی اما
مردم شهر چشمانم را
مرگی

خاموش برده است!...

* * * * *
- پژواره -

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرافکن کناری سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:18 http://www. piirland.blogfa.com

سلام پدر ! حالتون چطوره .

آرزوی قبولی طاعات .

استاد خیلی دوس دارم تو کارام پیشرفت کنم نوشته هاتونو دوس دارم و استرس عجیبی گاهی وقتا پیدا میکنم
و انقد تو گرفتاریهام غرق میشم که امید ازم سلب میشه
میشه گفت اعتماد به نفسم خوبه لااقل تو نوشته هام و ازینکه حالو روزم اینچنینه ناراحت نیستم زیاد فقط کمی دلگیرم که چرا همه چیز خیلی زود دیر شد و دستم به جایی بند نیست دعام کنید لیاقت داشته باشم خوب بمونم لااقل برای دیگران . هر چند کارم قرآنیه اما احساس تباهی میکنم چون واقعاً نمیدونم کجا ایستادم و قراره چی بشه ناخواسته این راه من شد و من لیاقتشو نداشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد