غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -
غربت موهوم

غربت موهوم

اندیشه ی یک شاعر، باید چراغ خانه مردم باشد و نامش، ماهی بر پیشانی تاریخ... - پژواره -

کشف...

هرگاه هوسِ هلو می کنم
نگاه به بهشتی می دوزم
 که با سخاوتِ چشمهای تو
به بار نشسته است!

* * * * *
دلم دلبندم
فراتراز دست هایم می لرزد...
وقتی بغض
 از  سر انگشتِ مژگانت
گرمای گونه هایم را می شکند!

* * * * *
می دانی؟
وصیت کرده دلم را
با تنم خاک نکنند
 در بی نشانی ام مومیایی...
برای وقتی که دیگر
 هیچ
 عروسکی ارضایت نمی کند!

* * * * *
اینک  بگو سیب!
 - تا -
 تا طلوعی دیگر زندگی

 کنم...

* * * * *

- پژواره -

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

نظرات 2 + ارسال نظر
نگاه نو دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://helent2000.blogfa.com/

سلام و هزاران درود بر شما استاد بزرگوار....
که در راه شعر و سرودن بسیار از شما آموختم....
و هنوز هم شاگرد کوچک مکتبتان هستم.

بسیار زیبا سرودید و قابل تامل...

سرفراز و شاعر بمانید....

شوکاصبور سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:41

سلامی دوباره خدمت استاد مهربانم

دوباره باید سرفرصت بیام و به وبلاگ زیباتون سربزنم

خیلی مواظب خودتون باشید استاد متواضع ومهربون


درپناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد